donderdag 4 augustus 2016

Over comfortzones, grenzen verleggen én een overzicht! En natuurlijk de bekendmaking van de winnaar! :)


Ik begin graag met een positieve noot, maar de eerlijkheid gebied mij om toch eens tikkeltje negatiever te starten, kwestie van een juist beeld te schetsen van wat dat nu is, ondernemen..

 Het is namelijk niet vanzelfsprekend om iets nieuw uit de grond te stampen, zeker niet wanneer je geen enkel idee hebt of iemand er wel op zit te wachten.. Zoals elk ding dat je als mens onderneemt gaat niet altijd alles van een leien dakje en moet er soms zwaar gevochten worden tegen deadlines en tegenslagen en in ons geval al eens met elkaar. Grenzen moeten meters verlegd worden en zo af en toe moet er uit de comfortzone gestapt worden..

 Laat ik dat nu juist niet zo graag doen! Ik vind het prima gezellig in mijn comfortzone..

Ik liet mijzelf onverbloemd filmen, elke vetrol en oneffenheid in beeld voor het oog van iedereen. Dat is nog eens uit uw comfortzone rollen.. Mijn buurvrouw moest zelfs, onder een onuitputtelijke stroom van excuses van haar kant, smakelijk lachen bij het zien van het filmpje daarstraks, wat niet echt top is voor het zelfvertrouwen.. Bedankt Tinneke! ;)
Maar ik deed het (ik beken, onder lichte dwang,) voor jullie! Aha!

 In deze post kan u het filmpje ook al bekijken met een klein woordje uitleg over het waarom.. En waag het niet te lachen!

Dat alles gezegd zijnde zijn we best wel trots op het resultaat, mijn man en ik.. De eer gaan we niet alleen opstrijken want het hele ding was niet tot stand gekomen dankzij een heleboel sympathieke mensen die ons hebben geholpen. In het bijzonder willen wij dan ook graag de 4 naaisters bedanken voor de moeite en inzet! Bedankt Marleen (Petrol & Mint), Eva (Eva Maria), Laurence ( P'tits Monstres) en Sylvia ( Lily & Woody) voor de schone naaisels, het uitlenen van uw kinders en van uzelf! U hebt onze eeuwige dankbaarheid! Ook nog dank aan een hele resem andere mensen, u mag uzelf gerust aangesproken voelen! Een welgemeende mercie!

Als laatste toon ik u nog een overzicht van de 18 stofjes voor degene die iets gemist hebben en verwijs ik u graag door naar het leukste en liefste peutertje van het westelijk halfrond, Emma..

Moest ze te koop zijn, ik kocht er onmiddellijk vijf!






Drops Aqua
100% Viscose/Rayon

Marleen van Petrol & Mint naaide een übercute broekpakje voor haar jongste spruitje Emma.
Een klein wolkje van een schattig kindje.. Ik hobbelde tijdens de shoot lekker met haar op mijn arm en het kindje gaf geen kik. Ze liet het zich allemaal welgevallen..
Hier kan je nog meer foto's bekijken van dit schattige kindeken en maaksel!



 Drops Black & White
100% Viscose/Rayon


Flowers Blue
100% Viscose/Rayon


 Flowers Dark
100% Viscose/Rayon


 Lines Black & White
100% Viscose/Rayon


Lines Old Pink
100% Viscose/Rayon


Dandelions Blue
100% Viscose/Rayon


Dandelions Pink
100% Viscose/Rayon

In deze Dandelions Pink kan u nog een schone Maxi rok in spectaculaire pose bewonderen bij
Laurence van P'tits Monstres


Herbs Light Blue
100% Viscose/Rayon


Herbs Blue
100% Viscose/Rayon


Arrows Blue
100% Viscose/Rayon


Arrows Mint
100% Viscose/Rayon



Cracks Pastel
100% Viscose/Rayon



Cracks Black & White
100% Viscose/Rayon


Triangles Mint
100% Viscose/Rayon


Triangles Blue
100% Viscose/Rayon


Strokes Aqua
100% Viscose/Rayon


Strokes Blue
100% Viscose/Rayon

Fotografie Studiofoto's: Annelies de Weerdt
Fotografie composities: Mezelve


Ik eindig met deze laatste foto van de strokes Blue omdat ik dan even naadloos kan voort breien op
de jurk die uit deze stof werd gemaakt..

U kan deze jurk, gemaakt door Marleen, indien gewenst en geheel vrijblijvend uiteraard, gratis downloaden in uw eigen maat. Het verhaal over hoe het begon kan u hier nog een keer lezen..

Hier komt het filmpje op de proppen..

Verschillende sympathieke bloglezers boden zich aan om het patroon van de patroongenerator
uit te testen en om ongegeneerd hun mening te spuien over wat er beter en anders kon..
Eén van de grootste struikelpunten bleek het opmeten te zijn.. Verschillende testers deden de suggestie dat een filmpje misschien wel handig zou zijn.. We mixten al deze opmerkingen en
deden als amateurs geweldig ons best om serieus te blijven en maakten volgend filmpje..

Hoe je lichaam juist (laten) opmeten 




Juist, genoeg gelachen..
Een melig muziekje zou de boel misschien wat kunnen opfleuren! 
Suggesties zijn altijd welkom.. :)
Je kan het filmpje groter bekijken via YouTube..

Maar het is duidelijk, geef toe!
Ik deed het bovendien voor uw aller gemak.. Juist opmeten betekent een juist patroon en dat is precies wat we willen nietwaar?

Je kan het patroon gratis genereren en downloaden via de website van See You at Six



Dan is het nu tijd om de winnaar van de  Give Away bekend te maken..
De winnaar van de eerste Give Away heeft haar prijs nog niet opgeëist, dus als
je de eerste winnaar Roos kent dan mag je haar even een por geven..

De generator bewees me voor de laatste keer een dienst en koos als onschuldige hand
een nieuwe winnaar! 357 berichtjes werden achtergelaten, waarvoor oprechte dank, en de generator stopte bij nummer 110. 


Alles werd weer netjes uitgeteld, dubbele opmerkingen overgeslagen en volgende dame
mag zich de gelukkige winnaar noemen





Karen van Wezel

Van harte proficiat! Jij hoeft niet naar de winkel, maar kan helemaal ongegeneerd los gaan 
met je nieuwe stofjes! Stuur een berichtje met jou gegevens naar
info@SeeYouAtSix.be en ik stuur je de stoffen zo snel mogelijk op!


Voor al de anderen, steek uw zakdoek maar snel weer weg.
Ongeluk in het spel betekent geluk in de liefde, en dat is het belangrijkste nietwaar?!



Bovendien is het dan eindelijk zover.. Vanaf morgen 5 Augustus kan je eindelijk de See You At Six stoffen kopen in je favoriete winkel of webshop

Het was een immens werk om een nieuw merk het leven in te blazen en ik ben dan ook heel erg gelukkig dat jullie allen zo positief reageerden! Ik geloof er rotsvast in dat je je hart moet volgen (met de nodige portie gezond verstand natuurlijk) en ben blij dat mijn koppigheid dan toch nog ergens nut heeft! :) 

De Viscose/Rayon stoffen zijn soepel, met een natuurlijke basis (Katoen)
en verwerken prima, no fear! Was ze zeker voor omdat ze nog 5% kunnen krimpen na het wasje en de vezel zal dan pas zijn definitieve vorm aannemen..


Maak leuke, schone, elegante, uitdagende, grappige en vrouwelijke creaties en maak uzelf en mij daarmee gelukkig!

Ik zou zeggen:


Tot binnenkort..

Misschien ergens 'at Six' ?

xx


58 opmerkingen:

  1. Prachtwerk Naomi en Bart! En het team enthousiatelingen die jullie weer hebben weten te vergaren, al zal dat niet zo moeilijk zijn geweest. Met jullie samenwerken is gewoon een plezier, twee topmensen die het maar weer deden! Proficiat met jullie nieuwste kindje XXX See you soon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, merciekes voor de lieve woorden! Met jou samenwerken is ook een waar plezier! xx

      Verwijderen
    2. Oh ja, en dat filmpje, hihi, chapeau! Ik weet een beetje hoe dat voelt, in 200 jurken staat er ook zo een schone foto van mij. Maar het is wel super duidelijk, en dat is het belangrijkste.

      Verwijderen
    3. Echt wel een supermooie foto van u!!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd!

    Ik vond via de site één vaste winkel in NL, wordt dat nog meer? En webshops?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, Ze liggen voorlopig enkel bij Van Domburg in Den Haag! Voel je gerust vrij om wat reclame te maken daar in Nederland! :)

      Verwijderen
    2. Oh ja, en bedankt voor de gelukwensen..

      Verwijderen
  3. Ik heb elke blogpost van jou met zoveel plezier gelezen! En of het jullie gelukt is een nieuw merk leven in te blazen. Ik wens jullie heel veel succes! Enne, helpt het als ik mijn naam morgen laat wijzigen in Roos? 😜😄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prestatie!!! echt waar, chapeau voor jullie werk!!! dit is een ongelooflijk mooie collectie!! Ondanks dat ik in de USA woon tegenwoordig en ik sinds begin augustus mentaal gestart ben met het stashbusten, kocht ik zonet toch maar mooi 4 stoffen van deze reeks. Want die zal ik hier niet vinden he ;-) Ik weet echt zeker dat het een gigantisch succes zal worden!! En dat zou ook helemaal verdiend zijn!!! Het filmpje bekijk ik later nog, en het Vivienne patroon wordt hier ook zeker nog binnengehaald :-) Hopelijk heb je nu even een heel klein beetje rust? Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ze toch hebt gekocht ondanks je stash! Die ga je daar zeker niet vinden! Misschien, wie weet.. ooit!

      Verwijderen
  5. Ooh is het raar als ik zeg dat ik trots ben op u/jullie?
    Want ik ben het wel, ik vind het zoooo fijn wat jullie al allemaal verwezelijkt hebben!! Ik zie ons daar nog staan vouwen bij de eerste collectie, voorzichtig dromen en kijk nu!!

    Veel zegen lieve naomi en nen date at six dat zie ik wel zitten <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de zegeningen! Ik blijf altijd voorzichtig dromen hoor! :)

      Verwijderen
  6. Wat een pracht overzicht, van prachtige stoffen!!
    Het filmpje moet ik op een later moment bekijken, alles is hier nog in ruste.....
    Geniet van jullie succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n prachtige collectie! Jullie doen dat goed, dat ondernemen. Doe zo voort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt proficiat met deze prachtige collectie en nu is het ze moeilijk om te kiezen;)
    Ik ga straks naar de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie collectie! Ik zat om middernacht klaar om te bestellen hoor :) En er is op 27/8 een blogmeet in Antwerpen (Schoten), dus als je interesse hebt, mail je maar! Then we can see each other at six! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, ja dat is juist! Ik zal eens naar uw mailtje kijken! Iets te druk gehad! Bloos*Bloos*

      Verwijderen
  10. Ik wil niet weten hoeveel shoots je nodig hebt gehad om dat filmpje te maken maar het resultaat mag er wezen. Door 'even' uit je comfortzone te stappen heb je vast heel wat mensen geholpen. Tot slot nog een dikke proficiat met jullie nieuwe ' kindje'. De stoffencollectie is buitengewoon prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat filpjes hier worden geblokkerd, maar ik ben zeker dat je dat properkes gemaakt hebt ;)
    Hoe dan ook, een geweldig dikke proficiat! Elke collectie van jou/jullie hand wordt alleen maar beter. Matuurder, zoiets. Ik noteerde alvast 4 stofjes op mijn shoppinglijstje! (btw ik denk dat je de arrows in je overzicht vergat)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! :) De Arrows was ik inderdaad vergeten up te loaden! Ze staan er nu bij! Die schone exemplaren mogen zeker niet ontbreken!

      Verwijderen
  12. wat een figuurtje! Mercikes voor het filmpje. Ik vrees alleen dat ik meer chance ga hebben om door de naaivriendinnen opgemeten te worden, dan door de vent :)
    En nu ga ik lekker stofjes bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Top top top! Ik ga zeker de jurk 's proberen, want met een algemene 42 en geen taille, wat resulteert in een 46 aldaar, ben ik benieuwd wat dat gaat geven! Super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I do really enjoy the look of your fabrics, sample garments and the way the photos are composed =)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat mij maar lachen... wat jullie samen weer bereikt hebben is echt om jaloers op te zijn! Btw, ik was zeker niet ah lachen met eventuele vetrolletjes of oneffenheden. Eerder met de serieuze manier waarom jullie dit serieuze filmpje hebben opgenomen... en den Bart zijn wit hemdje zat er misschien ook voor iets tussen :). Deze buurvrouw gaat meteen haar dochter opmeten en stofje bestellen, hopelijk mag ik het meteen ophalen ;). Dan rolt straks hopelijk mijn eerste "See you at six" jurk van onder mijn machine. Lieve buurtjes, veel succes met het nieuwe kindje en de vele kindertjes die zullen volgen ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) Ah, dan is het goed! ;) Merciekes buurvrouw! Af en toe kunnen wij ook eens serieus zijn hoor! :D

      Verwijderen
  16. wat zijn dat stuk voor stukken prachtige maaksels en de stoffen zijn heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat aan jullie team! Iets opstarten van nul is zeker niet te onderschatten ... al lijkt dat soms zo.

    Het zijn prachtige stofjes, foto's en werkjes van de 4 blogsters en ze verwerken inderdaad heel gemakkelijk !

    Veel succes in het koppig volgen van jullie dromen, Naomi en Bart ! Vele groetjes, Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik kocht net mijn eerste twee printjes van deze collectie, zooooo zacht en mooi! Doe zo voort want jouw stoffensmaak stemt zo goed overeen met die van mij (ook voor de soft cactusjes) dat ik altijd moeite moet doen om ze niet allemaal te kopen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is heel moeilijk kiezen tussen al die mooie stofjes van jullie. ❤ Ik had het geluk om jullie jurkenpatroon mee te mogen testen en ik kan enkel het zeer warm aanbevelen. Erg knap van jullie! Dat er nog veel mooie jurkjes en stoffen mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is heel moeilijk kiezen tussen al die mooie stofjes van jullie. ❤ Ik had het geluk om jullie jurkenpatroon mee te mogen testen en ik kan enkel het zeer warm aanbevelen. Erg knap van jullie! Dat er nog veel mooie jurkjes en stoffen mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat voor jullie berg creativiteit waarvan wij mee kunnen genieten. Je filmpje is top! Het zal velen helpen bij het juist opmeten! Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super merci voor de lieve woorden Naomi! Het gevoel is helemaal wederzijds! Leuk dat ik jullie kon helpen! En de foto's krijgen hier zeker een mooi plaatsje in ons nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ondertussen twee pareltjes besteld, ik kijk vol verwachting uit naar de postbode 😀
    Bedankt voor het filmpje! Ik mocht de jurk testen en ik merk onmiddellijk dat ik hier en daar toch een meetfoutje maakte 😬 dus, snel nog een keertje meten, juist dit keer dankzij het duidelijke filmpje, en dan naaien we er nog eentje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ondertussen twee pareltjes besteld, ik kijk vol verwachting uit naar de postbode 😀
    Bedankt voor het filmpje! Ik mocht de jurk testen en ik merk onmiddellijk dat ik hier en daar toch een meetfoutje maakte 😬 dus, snel nog een keertje meten, juist dit keer dankzij het duidelijke filmpje, en dan naaien we er nog eentje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Terug van vakantie lagen de gewonnen stofjes al op me te wachten bij de overburen! Zo zacht en mooi, ik ben er heel blij mee! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende reeks, zowel de stofjes als de foto's. Ik ben fan!
    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je moet eens gaan kijken op de website van knipmode. Die hebben net ook zo'n filmpje gemaakt, wel later dan jullie. Lijkt een beetje plagiaat wat mij betreft....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Straf! Dat lijkt er inderdaad sterk op! Het belangrijkste is dat er juist kan gemeten worden.. ;)

      Verwijderen
    2. da's waar. Maar dat hadden ze ook anders kunnen doen met minstens de credits voor jou ( ben niet zo'n fan van plagaat, zeker niet als het van zo'n groot merk komt ;) ).
      Ik plan trouwens in't kort een blogpostje over je vivienne dress ;)

      Verwijderen