maandag 11 juli 2016

Meet and greet met ons tweede kindje..

Het zit zo.. Mijn interesse werd gewekt naar aanleiding van het op maat gegenereerdeVivienne patroon van de man.. Soepele stofjes, dat zocht ik.. Helaas waren schone exemplaren moeilijker te vinden dan ik zo dacht..

Het begon weer te kriebelen, iets nieuw hing in de lucht.. We zochten de halve wereld af en vonden precies dat wat ik zocht. Een soepele, zachte en fijne Viscose/Rayon. Perfect voor ons nieuwe project.!  Nieuwe ontwerpen werden getekend door mezelf én de handen werden in elkaar geslagen met andere ontwerpers. Het ging iets anders worden dan de Soft Cactus stoffen. Zachter, vrouwelijker, precies zoals de nieuwe kwaliteit! En bij een nieuwe look en feel hoort ook een heel nieuw kader vonden wij zo.. En een nieuwe naam..

Ons tweede stoffenmerk werd geboren en luistert naar de naam: 'See You at Six'

Schoon hé! Het roept een fijn gevoel bij me op. Een gevoel van verwachting en van fijne ontmoetingen! Met je vrienden of geliefde én zelfs met de naaimachine..
Het is een combinatie geworden van negen zachte en pittige prints telkens in twee tinten en ik zal ze u, samen met anderen, gaandeweg voorstellen..

Hoe zit dat nu met 'Soft Cactus' hoor ik u denken.. Geen nood, het is en blijft ons eerste kindje en dat mag rustig blijven groeien! De nieuwe stoffen zijn al in proefdruk. Joepie! We werken ook nog aan een paar andere leuke projectjes, maar daar later meer over!

Ik geef vandaag het startschot en stel u eerst 2 prints en naaisels van mezelf voor! Verder geef ik (om het heugelijke nieuws te vieren) ook nog een mooi pakket van de nieuwe stoffen weg nog voor deze in de winkel liggen.

Meet and greet met de allereerste 'See You at Six' stoffen..
For Ladies and Little Ladies..





De eerste stof die ik u presenteer heet Flowers.

Het is het meest ingewikkelde patroon dat ik ooit maakte én meteen de stof met de meeste kleuren ooit! Een organische print die het midden houdt tussen abstract en figuratief.. Ik zie er oneindig veel kleding in voor mezelf, maar naaide er iets voor de dochter mee.

Nee toch..




Het werd het soepel jurkje uit het boek Remi & Cosette van Valerie Boonen.
Ik voegde enkel meer knopen toe.. De maten vallen groot uit dus maakte ik een 134
terwijl ze een 152 heeft. De rok korte ik ook een stukje in, want ik hou nu eenmaal van pittig kort!
Het past perfect en heeft nog niet in de kast gehangen!











Het tweede stofje is een pak eenvoudiger, maar daarom niet minder mooi!
Het is een  handgetekende druppel print geworden
Wederom naaide ik iets voor de dochter!





Het werd een fake broekpak.. Hoezo fake? Het bestaat uit een bloesje en een aparte broek in dezelfde stof. Daardoor lijkt het een broekpak met het toiletcomfort van een broek en een bloesje.
Het is mijn meest handige naaisel ooit want we kunnen het ding eindeloos combineren. Het bloesje los en apart op een skinny jeans of al bloezend in een leuk wit rokje. De broek als comfi homewear met een topje etc.. Enfin.. U kunt zich er wel iets bij voorstellen!






Het patroontje van het bloesje komt uit het nieuwe en eerste Veritas magazine.
De broek is het onderstuk van de Ally Jumpsuit uit La Maison Victor.
De strik is een gouden veter van bij Veritas.




Voila, Hier gan ik deze lange post eindigen!
Dan rest me enkel nog de beloofde weggeef weg te geven..

Dit kan je winnen:


10 meter stof in één klap!
2 meter van elks zodat jullie heerlijk aan selfish
sewing kunnen gaan doen! :)


2 meter Strokes Aqua
2 meter Drops Aqua
2 meter Drops Black
2 meter lines Old Pink
2 meter Flowers Blue



Met de Strokes Aqua, Drops Aqua en Lines old Pink zijn ook hele mooie dingen gemaakt en niet door mezelve.. Je kan binnenkort bij  Sylvia van Lily en Woody en Marleen van Petrol en Mint zien welke prachtige naaisels ze hebben gemaakt met deze stofjes!

Wat moet je doen om dit super pakket te winnen?

Laat gewoon een berichtje achter.. De immer eerlijke Random Generator
zal een winnaar kiezen op donderdag 14  juli
laten we zeggen

 ..At Six! ;)




473 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allez toch, ben ik nu de eerste om te zeggen dat dit prachtige stofjes zijn? En dat het super is dat er een nieuw merk is bij gekomen? Wel ja, dan ben ik graag de eerste grote fan, van de ongetwijfeld vele die zullen volgen. Gefeliciteerd met jullie nieuwe project!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wauw! Ik had een stoffenkoopstop ingesteld. Ik geloof dat ik die ga breken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo chic! Proficiat met je nieuwe kindje :-) En laat maar komen, die stofjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaw, geweldig mooie stofjes, prachtige dochter, heerlijke naam en fantastische give away!
    fingers crossed!
    En amaai dat fake broekpak zou ik zo direct in de winkel kopen, heel mooi en lijkt duizend keer praktischer dan mijn niet zo fake broekpak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe doe je dat toch allemaal! Echt om jaloers op te worden, al die prachtige stofjes ... Ik zou weeral niet kunnen kiezen tussen al dat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wauw wat een prachtige stoffen! Ik ben persoonlijk het allermeest fan van de zwarte met de druppeltjes maar zou in de winkel toch wel heel erg mijn best moeten doen om de rest te laten liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LOVE it !!!! Michèle uit Deerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi, vooral de eerste! Ik zou ze graag winnen (fingers crossed)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stofjes! Dat pakket wil wel winnen ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi! Ben benieuwd naar de volgende stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi! Goede reden weer eens iets voor mezelf te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!! Wat mooi! En allemaal om voor mezelf te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw!! Wat mooi! En allemaal om voor mezelf te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooooooooooooooooooooooooooow!!! Mooie creaties én ditto stoffen!!!
    Uiteraard dat ik héél graag wil winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toeval bestaat niet. Ik heb twee dagen webshops afgeschuimd naar schone rayon en nu presenteer jij hier de prachtigste prints! Ik ben fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, ze zijn geweldig!!! En n prachtig model om je prachtige creaties te showen! Ik doe heel graag mee met de random generator!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Soft cactus stofjes zijn een zaligheid om mee te werken en te dragen. Met een naam als CU@6 alleen al is het wegdromen...zo nieuwsgierig naar de rest van de collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Soft cactus stofjes zijn een zaligheid om mee te werken en te dragen. Met een naam als CU@6 alleen al is het wegdromen...zo nieuwsgierig naar de rest van de collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw... wat ziet dat er geweldig uit!! Ben heel benieuwd hoe ze aanvoelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Linda Van Gorp11 juli 2016 om 20:44

    Wow, prachtige stoffen. En ik was al zo'n grote soft cactusfan. Weer stofjes om naar uit te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hohoho, dat zijn zohohoho mooie stofjes! Dus ohohohoh ja, ik ding graag mee naar deze prachtige give-away! Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh Oh wat Ben ik hier blij om! Soepele stofjes voor vrouwelijke blouses zijn inderdaad zo moeilijk te vinden! Proficiat met jullie nieuwe label!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik weet wel wat gedaan met 10m stof! :D Zeker al het zo'n toppertjes van stoffen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow!Ik ben nu al super fan van deze nieuwe stofjes!! Ik denk dat de flowers mijn favoriet is, maar het zijn stuk voor stuk pareltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi! Mijn dochter ziet zo'n jurkje meteen zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo mooi! Die mogen wel deze richting uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige stofjes! Stuk voor stuk pareltjes! Ik heb meestal niet zoveel geluk met winnen maar je weet maar nooit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig, ik wil me wel over de stofjes ontfermen ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo mooi! Die mogen wel deze richting uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, wat zouden deze prachtig passen in mijn bijna overvolle stoffenlade! Maar -o- nee, ik ga ze meteen gebruiken voor mijn 2 dochtertjes! En misschien nog wel een tof blousje voor mezelf?.....Dikke proficiat met jullie nieuwe stoffenlijn! Het is, zoals altijd, een schot in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wauw en nog eens wauw.! Die stofjes zou ik allemaal lekker voor mezelf houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ongelooflijk mooie stoffen! Eindelijk stof om een mooie bloesje voor mezelf en een soepel zomerjurkje voor de tienerdochter te maken. Of toch ook maar zo'n 'valse' jumpsuit, of....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Annemarie Vinken11 juli 2016 om 21:03

    Heel mooi! Ik doe graag mee aan de give away!
    Annemarie Vinken

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Och waaw! Ik wil al een hele tijd heel graag voor mezelf een jumpsuit maken en wist tot nu niet zo goed welke stof ik daarvoor zou willen gebruiken. Deze lijken mij perfect! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ow, zo prachtig. En laat mijn kinderen nu al een enorme (grotendeels zelfgenaaide) garderobe hebben deze zomer. Nu is het tijd voor kastvulling voor mezelf ;-).

    ElsB

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo mooie stofjes, ik waag ook graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik kijk hier ongeloofelijk naar uit, en ik zie eindeloos veel mogelijkheden. Prachtige kledingstukken trouwens, recht uit een mooie boetiek. Echt fantastisch <3

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Enorme fan! Ik vind ze allemaal geweldig! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie stofjes! Daar zou ik wel mee aan de slag willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Supermooie stofjes en wat een leuke dingen heb je ermee gemaakt! Zo een fake broekpak lijkt me niet alleen superhandig maar ook fantastisch voor mensen zoals ik met twee verschillende maten!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ohhh I'm in love!!! Fongers crossed dat ik dit ga winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Joepie!!! Ik zat hier zojuist tevergeefs verschillende webshops te doorzoeken naar leuke stofjes voor mezelf en nu zie ik deze blogpost. Helemaal mijn smaak dus ik waag bij deze graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige stoffen weeral! Ik ben nu al fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Één voor één echte pareltjes 💙 Ik waag graag mijn kans 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw! Ik moet nodig eens aan selfish sewing gaan beginnen, helemaal na het zien van deze stofjes<3

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een geweldig mooie stofjes weer! En de kleren die je maakte zijn fantastisch! Mogelijkheden genoeg voor prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Proficiat met jullie tweede spruit, wat is ze mooi! Ik ben vol bewondering voor jullie creativiteit, durf en ondernemingszin! 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gerda De Backer11 juli 2016 om 21:22

    Ik doe eigenlijk nooit mee maar deze stofjes zou ik toch wel heel erg graag winnen. Dat zwarte met witte druppeltjes is zoooooooooo mooi ! En het roze ook ! en ..... juist, de anderen ook. Gefeliciteerd met de nieuwe collectie trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oooh zeg, hadden deze stofjes er eerder geweest, waren ze hier zeker ook een kanshebber om dat patroontje te testen!! Nu moet ik hopen dat ik er wat van win😉 super zijn ze! Proficiat!
    Wikkelgatjes(eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oooh zeg, hadden deze stofjes er eerder geweest, waren ze hier zeker ook een kanshebber om dat patroontje te testen!! Nu moet ik hopen dat ik er wat van win😉 super zijn ze! Proficiat!
    Wikkelgatjes(eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wow, Naomi! As I said before! Beautiful fabrics! I can't weit to see what you Made from the other fabrics.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mooi!!!! Daar wil ik mij wel voor achter de naaimachine zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een geniaal idee! Ik kijk er al naar uit om mijn schaar in dat moois te zetten. Hopelijk in een gewonnen coupon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Naar zoiets moois was ik al heel lang op zoek. Zie er al helemaal een jurkje voor mezelf in. En wie niet waag, niet wint.
    Bedankt om ons telkens opnieuw met zulke mooie collecties te verwennen!
    Jule

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zeer mooi! Wie zou zijn schaar hier niet willen inzetten? Het zou super zijn om erin te mogen snijden en iets nieuws te fabriceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Waauw! Super mooi en leuke stofjes, ben er al helemaal weg van!
    Annelies I

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw Naomi, chique stofjes. Prachtige creaties. Proficiat met deze tweede spruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Nathalie van hoof11 juli 2016 om 21:43

    Mooie stoffen, zie er al zeker kleedjes in. Cross my fingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wow, wat een stofjes.... selfish sewing, het zegt me wel wat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw! Hier zat ik op de wachten.
    Ik waag dan ook graag mijn kans.
    Wederom prachtig! Een dikke proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een mooi nieuw familielid! Voor zulke prachtige stoffen waag ik graag een kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Mooi. Ik kijk er naar uit om alles te zien! En er iets mee te doen!me-time!En wat leuk dat je zo al je dromen en ideeën kan waarmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw, dat is leuk nieuws! De laatste tijd grijp ik meer en meer naar 'specialere' stofjes, dus dit is helemaal mijn ding. Ik doe graag mee! En anders koop ik ze daarna gewoon zelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een mooie stoffen. Ik zou het geweldig vinden om daarmee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een mooie stoffen. Ik zou het geweldig vinden om daarmee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Prachtig, proficiat met deze nieuwe telg. Ik heb jullie eerste boeleke met open armen ontvangen, maar ook nummer twee sluit ik meteen in m'n hart. De ideale kleuren en dat net nu ik wat meer van selfish sewing ging doen! Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw, dit is ongelooflijk fijn nieuws! Net nu ik de soepelvallende stofjes ontdekte en me bedacht daar wat vaker naar te grijpen. Ik ben helemaal fan! Fan van het nieuwe merk, de mooie naam, de pareltjes die je hier al toont en de mooie naaisels en dito foto's en model. wauw, echt wauw! En natuurlijk wil ik graag winnen, wie niet? Proficiat met al dit nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een prachtige stoffen, erg bijzonder en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh oh, het plaatje klopt weer helemaal! Prachtige stofjes, allebei, zeker in de perfecte outfits die jij maakte voor jouw mooie dochter!
    Ik doe zeker mee met jouw give-away (je zou zot moeten zijn als je dat niet deed hé, wat een pakket)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Prachtige stofjes! Ik ben meteen fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wauw wauw wauw! Dat is het enige wat ik kan zeggen. Wat zou ik graag dat stoffenpakket winnen!!! Ik zie al vanalles van modelletjes om te maken! Ohow laten we hopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Dat klinkt als het soort stof dat ik al vaak zocht in de stoffenwinkels maar nog niet vaak tegenkwam! Super! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik ben fan van deze nieuwe vrouwelijke collectie. Vier weken vakantie voor de deur, ik weet al wat te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hele mooie nieuwe stofjes, daar gaan m'n goede voornemens.... Veel succes met dit project!

    Kathleen Commers

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat zou ik graag mijn schaar in deze prachtige stoffen willen zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh la! Zo mooi! En dan ook nog in een mooie soepele kwaliteit. Gefeliciteerd met het tweede kindje! Deze stoffen zijn het perfecte excuus om niet alleen voor mijn meiden te naaien.... Hoewel dat zachtroze zeker opgeeist zal worden door mijn mini me's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oh hoe lief van je om deze mooie stofjes te ontwerpen voor ons! Ik waag een kansje op het pakket... wie wil dat niet hebben om aan de herfst collectie te beginnen! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Oh hoe lief van je om deze mooie stofjes te ontwerpen voor ons! Ik waag een kansje op het pakket... wie wil dat niet hebben om aan de herfst collectie te beginnen! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. OOOHHH waaw!!! Dit is helemaal mijn ding! En wat je ermee maakte vind ik super en werkt heel inspirerend. Ik ben fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Prachtige stofjes ! Ik zie een jurkje, of misschien zelhs een jumpsuit (al dan niet fake). Leuke naam ook die jullie bedacht hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wow, prachtige stoffen alweer! En ik heb toch zeker al de perfecte knoopjes voor bij het Flowers-stofje 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hele mooie stofjes. Ik zou wel weten wat ermee te doen, voor mezelf of voor mijn meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hele mooie stofjes. Ik zou wel weten wat ermee te doen, voor mezelf of voor mijn meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wauw Prachtige stofjes. Super om eens iets voor mezelf te maken. Al heeft de dochter ook al haar favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Dit is suuuuper.!! Ik ben hier zooooo hard fan van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wauw, wat een talent. I'm in love 💕. Een kleine kans is ook een kans, so see you the 18th at six 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wauw heel mooie stofjes en ik kan niet wachten om ze te voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Super mooie stofjes, misschien het moment om eens iets voor mezelf te naaien?

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Echt prachtig! Ik ben fan! Zie alweer vele mogelijkheden! Mooi ook wat je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Prachtige prints! Ik ben benieuwd hoe de stoffen in mijn handen aanvoelen, en hoop dan ook dat ik de gelukkige winnaar wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wauw! Fan van het eerste uur en deze viscosestofjes kunnen me absoluut bekoren! Win ik ze niet, dat wil ik ze nog altijd :-) Doe zo verder zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat mooi! Het zou geweldig zijn zo'n stoffenpakket te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wauw, je hebt jezelf - alweer - overtroffen. Die prints, die kleuren, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wauw, je hebt jezelf - alweer - overtroffen. Die prints, die kleuren, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Heeeel erg mooi! Dit zou ik erg graag willen winnen! Groetjes stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Fantastisch! Die wil ik wel winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat een prachtige prints, dat smaakt naar meer. Ben ook razend benieuwd hoe de nieuwe stofjes aanvoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Woehoew! Zo chique seg! Kei goed gedaan! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Woehoew! Zo chique seg! Kei goed gedaan! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wauw! Prachtig! Ik ben hélemaal fan!
    Als ik win, maak ik eindelijk nog eens iets voor mezelf, beloofd 😊
    En een cadeautje voor die ene die er echt eentje verdient...

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wauw! Prachtig! Ik ben hélemaal fan!
    Als ik win, maak ik eindelijk nog eens iets voor mezelf, beloofd 😊
    En een cadeautje voor die ene die er echt eentje verdient...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Waw! Heel mooi! Ik zie er al direct enkele projecten in voor mijn dochters en mezelf! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Die kast is toch echt wel goed genoeg, maar: die prints, die kleurtjes, viscose en dan mijn jongste dochter die binnenkort jarig is. Hoe leuk zou een verjaardagsjurkje uit een combinatie van deze mooie stoffen zijn? Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Te snel: de kast is dus vol genoeg, ook goed genoeg maar vooral vol genoeg.

      Verwijderen
  106. Ik loot ook graag mee :) Ik ben net helemaal toe aan mooie viscose namelijk!

    Gefeliciteerd met jullie tweede, nee, zoveelste kindje, toch al?

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik loot ook graag mee :) Ik ben net helemaal toe aan mooie viscose namelijk!

    Gefeliciteerd met jullie tweede, nee, zoveelste kindje, toch al?

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat mooi!Vooral die druppeltjes! Veel succes en vooral veel plezier met see you at six!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Oooh Van harte gefeliciteerd met jullie 2e stoffenkind. Ik doe heeeeel graag mee met de loting voor die prachtige stofjes. Soft cactus ben ik dol op voor m'n jongens. Maar deze 😍 ben ee gewoonweg verliefd op.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Altijd al blij geweest met jullie stofjes! En na het zien van dit moois kan ik ook niet anders dan blij worden en wachten op de lancering! (Of het winnen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wat een prachtige stofjes! Ik heb nog plaats in mijn kast.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Nu al verliefd op je nieuwe project! Die flowers: Prachtig! En de druppels: Supertrendy!
    Oh, wat hoop ik dat de random generator mijn naam uit "de pot" trekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Parels zijn het... echte parels! Ik kijk uit naar de lancering :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wauw, de prints zijn prachtig. Ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Zo'n mooie stofjes......je kan er nooit genoeg hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Zo'n mooie stofjes......je kan er nooit genoeg hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wow gewoonweg prachtig! Helemaal verliefd op deze stofjes! Duimen voor de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Allereerst hartelijk gefeliciteerd met dit nieuwe project. Wat een prachtige dessins!
    Ik doe heel graag mee voor het mooie pakket:
    mooie dingen maken voor de kleinkindjes en/of mijzelf🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Dat ziet er allemaal veelbelovend uit. Ik ben benieuwd naar meer... en waag natuurlijk graag een kansje op de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ooh zo'n mooie stoffen!!!!! Ik waag mijn kans, net als zoveel anderen voor mij (dat zegt echt wel iets over de schoonheid van jullie nieuwe reeks!)
    Dankjewel voor deze give-away kans, Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wow, wat een mooie collectie! Wie niet waagt, niet wint.... Bij deze doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Net nu ik al maanden zelf op zoek ben naar een mooie viscose... en inderdaad moeilijk te vinden. Maar deze zijn prachtig! Zeker die blauwe met bloemetjes, helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wow, zo'n mooie stofjes. Proficiat.
    Ik doe mee.
    Dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Amai prachtig, ik ben al verkocht, en doe ook graag mee om al iets te winnen natuurlijk, veel plezier met de nieuwe collectie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wauw, wat een prachtige stoffen. Graag doe ik mee om deze te winnen. Proficiat met de collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Zo een prachtig pakket. Wie wil dit pakje niet vol ongeduld uitpakken, bewonderen, koesteren, in de kast leggen, uit de kast halen, nog eens in de kast leggen en opnieuw uithalen.... en uiteindelijk toch beslissen wat er mee te maken. Ik zie het helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. woow wa teen mooie stofjes! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Waauw. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Ik die nooit iets win, ga toch nog eens proberen voor deze stofjes. Count me in, random generator!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Waauw. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Ik die nooit iets win, ga toch nog eens proberen voor deze stofjes. Count me in, random generator!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Een mooi nieuw project.... De stofjes zien er heerlijk uit. Meters soft cactus stofjes heb ik reeds verwerkt. Ik kijk uit naar deze nieuwe....

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Waw dit is zo ongeloofelijk mooi!! Ik was meteen verkocht. Wat een talent! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Naomi! Wat mooi zeg! Toen ik hoorde dat er een soepele stoffen collectie ging komen, was ik al vreed content - zoals je zelf zegt, schoontjes zijn moeilijk te vinden. Met wat we ondertussen van jullie hand gezien hebben, was ik ervan overtuigd dat het hélemaal goed ging komen. Maar mijn verwachtingen werden gewoon overtroffen, overdonderd... proficiat! Mooie stofjes, prints, foto's, dochter, ... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Gefeliciteerd met je nieuwe stoffenlijn! De stoffen zien er prachtig uit, al heeft je fotomodel en je prachtige kledij daar ook vast mee te maken. Ik kijk ernaar uit om de stoffen in de winkel te zien liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Prachtige stoffen! Het kriebelt nu al om er mee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wauw! Heel mooi, kan zowel voor een eigentijdsekleedje als een klassevolle jumpsuit. Kijk er naar uit :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wat een geweldig prachtige stofjes! Heel benieuwd naar de rest. Ik zou graag eens wat viscose blousjes en rokjes voor mezelf (en de dochter - twinning!) maken met deze beauties!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. wauwerdewauw!! mijn stoffenkast zit al behoorlijk vol...maar deze zijn zooo mooi, dat ik ze meteen zou verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag waag ik een kansje voor dit prachtige stoffenpakket.
    Alvast dikke proficiat met jullie tweede stoffenkindje. :-)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Waaaw leuk deze zou ik heel graag winnen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Wauw! De vele reacties hier spreken al boekdelen. Prachtige stofjes, dus willen we wel eens een kansje wagen! En anders wordt het wachten tot de stofjes in de winkel hangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  141. amaai, zo'n mooie stofjes!! Ik ben zeker fan! En zou natuurlijk héél graag winnen :-)
    Groetjes
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Gefeliciteerd met de geboortje van jullie tweede kindje... Wederom een leuke collectie. Ik ben vooral fan van het flowers stofje. Duimen dat ik deze leuke give-away win!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Hoera voor het tweede "kindje", 't is een mooike ;-) ik doe dan ook graag mee met de wedstrijd! Met deze soort stof werkte ik nog nooit... tijd om daar verandering in te brengen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Zalig! Jullie frisse kijk op stoffen geeft tonnen inspiratie, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Proficiat, ze zijn weer om te smelten ! Kijk al uit als ze op de markt komen ! Ik ben fan !

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Prachtig! Meteen zin om er mijn schaar in te zetten en iets nieuws te creëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wauw deze zijn gewoonweg P-R-A-C-H-T-I-G!! Would love to win some.. Dus bij deze.. Stel ik me kandidaat! Jiehoew

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Waw! Wat een mooie collectie. Ik ben helemaal weg van de flowers, echt prachtig. Ik zie er oneindig veel projecten in. Heel erg knap gedaan. Ik kan niet wachten tot die in de winkelrekken ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  149. ooooh, wat een mooie stofjes, en dan nog viscose! Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie viscose stofjes voor mezelf maar vond niet wat ik zocht... Eindelijk een collectie die me aanspreekt! ik ben superenthousiast!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Super mooie stoffen en ze zien er zooo zacht uit.
    De eerste 2 beloven al veel, benieuwd naar de rest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Oh mijn god zo mooi! Ik ben al helemaal verliefd op die stokes Aqua en Lines Old Pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wauw! Wat lijkt het me fijn om met zulke mooie stoffen aan de slag te kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Wauw, wat een mooie stofjes! Proficiat met de nieuwe collectie. IK kijk er naar uit om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Prachtig, het begint hier al te kriebelen om achter de naaimachine te kruipen. Lekker voor mezelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  155. O waauw..... prachtige stofjes. En yes!!!! Dan ook nog soepele stofjes. Klinkt als muziek in mijn oren. ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Daarop zat ik echt te wachten. Zachte stof, laat maar komen! Prachtig werk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Soepele stofjes zijn mijn favoriet! Het is soms zo moeilijk om leuke prints te vinden in viscose. En daarom waag ik met veel plezier mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Wauw, stuk voor stuk pareltjes! Deze zouden allemaal in m'n kleerkast passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Proficiat, zo mooi! Hier kan ik niet op wachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Ik waag ook graag een kansje. Zulke mooie prints zijn inderdaad moeilijk te vinden in viscose. Als ik niet win, hoop ik dat ze gauw in de winkel liggen, ik kan nog wel wat soepele bloesjes en jurkjes gebruiken voor de zomer :).

    BeantwoordenVerwijderen
  161. oh zo mooi! daar wil ik wel in een kleedje van rondlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Dat is nu ne keer een schitterend gedacht se, zo'n mooie viscose stofjes! Want die zijn echt nog zeldzaam in stoffenland! Echt knap gedaan! Ook jouw naaisels zijn super mooi! Hope i'll be at six!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Super mooi! Ik kijk er naar uit om er mee aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Prachtige stoffen ... Je mag me gerust aan jouw testteam toevoegen (sterrenstofbykatrien.blogspot.be), mocht ik deze niet winnen! Met de meters stof zou ik mijn 'Linda'(zie blog)-collectie kunnen uitbreiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Hoe prachtig! Ik kan direct wel 101 dingen bedenken die ik daarmee wil maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Ah, mooi!! Viscose schrikt me wel nog een beetje af; daar heb ik nog niet mee gewerkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Altijd welkom, weer zo'n mooie stoffen en prints.

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Precies goed, deze soepele stoffen! Weer oneindig veel mogelijkheden mee, heerlijk! Zou er graag mee aan de slag gaan. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Prachtige stof, ben onder de indruk van je nieuwe kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Hele mooie stoffen, en dan nog in mooie kwaliteit, daar zijb we altijd naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Hele mooie stoffen, en dan nog in mooie kwaliteit, daar zijb we altijd naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Ze zijn prachtig! Tof die nieuwe viscoseweg :-) en ik wil die stofjes wel eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar mooie viscose, dus hier kan ik wel weg mee. Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Prachtig!!ik heb nog wat moeder -dochter projectjes in mijn hoofd. Deze stoffen zouden ideaal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Wauw! En die flowers ... dat is hier wel grote liefde hoor!Mocht ik niet winnen, dan reserveer ik graag alvast een grote lap :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. als in : MIND BLOWN! zooooo mooi. ik zou eindelijk toch eens iets voor mezelf durven naaien hierin.

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Wat een prachtige stoffen!! Zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Oh! Dat is alweer de nagel op de kop! Ik voel een stofjeskoopdrang komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Oooooohhh! Gisteren mijn gsm bijna door het raam gekieperd omdat ik geen reactie kon plaatsen en er vandaag dan maar wijselijk de laptop bij gepakt. Wat een zaligheid! In heel dat kleurenpalet móet er gewoonweg een kleur bijzitten die matcht bij mij ;-). En wauw, echt, zo mooi! Mocht ik geen gelukkige winnaar worden, koop ik sowieso een stukje stof helemaal voor mezelf! Maar euhhhh... @ six sluiten de meeste winkels wel ;-) Dan see ik you wel @ five (ofzo ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Heel veel hartjes voor deze prachtige nieuwe stoffenlijn!! Ik zie alvast maxirokken en -kleedjes voor me...ideaal om mijn alsmaar groeiende babybump in te hullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Ontzettend mooie stoffen! Soepele stoffen voor selfish sewing zijn inderdaad niet zo makkelijk te vinden , maar deze collectie gaat daar zeker verandering in brengen
    Ik heb al vanalle projectjes in gedachten dus doe zeker graag mee voor het stoffenpakket te winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  182. prachtige stofjes! ik doe graag mee om dit pakket te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen